poniedziałek, 19 maja 2014

Pytanko.

Hej wszystkim.
Powiem tak, kiedy zaczęłam robić tego bloga jakoś wszystko w moim życiu zaczęło iść pod górę. Z niczym się nie wyrabiam, dużo łez i tak dalej. Zawaliłam go, jestem tego świadoma. Jednak bardziej boli mnie to, że mam tak słaby kontakt z innymi boggerkami. Wcześniej wymieniałam się z wami uwagami, doradzałyście mi, a teraz to wszystko, gdzieś zniknęło. Również komentarze są ograniczone do minimum. Ja nie wiem czy się na mnie gniewacie, czy co takiego się dzieje. 
Jednak wiem, że przyszedł czas na zrehabilitowanie się. Dokończę tego bloga, rozdziałów będzie może jeszcze z pięć i tak jak planowałam już wcześniej wrócę do Julki i chłopaków. Bardzo mi tęskno za tym opowiadaniem i chcę je kontynuować. Dlatego pytam was, czy macie też takie zdanie i jeśli ktoś ma jakieś uwagi lub chcę mieć kontakt to proszę pisać na ten numer gg 45551514 jestem zazwyczaj zawsze. 
Mówię od razu, że z blogiem Julki powrócę na bloga.pl
Tam łatwiej jest mi się zorientować i wgl. Proszę o odpowiedź, czy jest sens i chcecie to czytać. :)

2 komentarze:

  1. Uważam, że świetnym pomysłem będzie wrócenie do opowieści o Julce :) Bardzo stęskniłam się za tą historią. Ta też jest ciekawa jednakże do tamtej już bardzo się przywiązałam i brakuje mi jej ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz , błagam cię pisz ja czekam i chcę żebyś pisała. Nie nasz co zmieniać bo jak dla mnie jest wszystko tak jak być powinno. <3

    OdpowiedzUsuń